Kerstmiddag 2023

Zoals altijd voor de kerstdagen, hadden we onze jaarlijkse kerstmiddag ook dit keer weer bij Melody. De zaal was heel mooi versierd in kerstsfeer met mooie, grote sterren aan het plafond. Compliment!

Het was een geslaagde middag met ruim 50 leden. André de Klein was die middag bij ons om te zingen. Hij zong zijn gewone repertoire maar ook kerstliedjes. In zijn eerste pauze werden de loten verkocht en in de tweede pauze was de verloting. Er waren heel veel prijsjes te winnen. De trekking werd gedaan met “ons” Rad van Fortuin en de prijsjes werden rondgebracht door Tineke Fuhler en Zus Karstenberg. De opbrengst van deze verloting komt ten goede van de vereniging.

De leden hadden twee consumptiemunten gekregen en gedurende de middag kwamen de dames van Melody langs met koude en warme hapjes. Tegen vijf uur stond er een lekker stamppottenbuffet voor ons klaar. Als toetje was er ijs met kersen en slagroom. Tegen zes uur was de zaal leeg en iedereen voldaan naar huis.