Gezellige middag

Op 26 oktober hadden we een gezellige middag in de Barnstee. De middag werd door de leden redelijk druk bezocht, er waren 42 leden aanwezig.

Voor de entertainment waren Hepie en Sellotepie geboekt. Twee leuke dames, Anny en Jorinde, die verkleed leuke sketches en liedjes van vroeger brachten. De liedjes werden goed meegezongen, zelfs de echte oudjes onder ons kenden de teksten goed.

De middag werd begonnen met een kop koffie of thee, met een plak cake. De leden kregen allemaal twee muntjes van de vereniging voor consumptie. Gedurende de middag werd er nog rond gegaan met schalen hapjes. Er was een schaal met zoute haring en kibbelingen van Vishandel Koetsier in Klazienaveen, een schaal met koude hapjes van Slagerij Bert Stanneveld en later op de middag kwam pa Lubbers nog een schaal met warme hapjes brengen. Dat alles smaakte zo goed, het was ook zo op.

Rond 4 uur waren Hepie en Sellotepie klaar met hun optreden en tegen half vijf gingen de meesten ook naar huis. Het was als vanouds weer eens een hele leuke, gezellige middag.

Er staan een paar foto's van deze middag in het fotoalbum.