Fietsmiddag 2023

Om het nieuwe seizoen goed te beginnen, hadden we op donderdag 7 september onze jaarlijkse fietsmiddag. Er was veel animo voor deze fietsmiddag en dankzij het prachtige weer (het was rond de 30 graden!), is het een hele mooie dag geworden.

Er was door de heren Henk Zwart, Jo Bos en Henk Harkema een mooie fietsroute uitgezet, die later nog enkele malen door hen is gefietst en onderweg nog werd aangepast. De lengte van de fietstocht zou ongeveer 35 km. zijn.

Er was ook dit keer een huifkar gehuurd waar de leden die om wat voor reden niet kunnen meefietsen, toch mee kunnen deze dag. Tegen lunchtijd was er een tussenstop bij de Deel in Sleen. Hier kreeg men krentenwegge en koffie of thee.

Aan het eind van de fietstocht kwamen we terug bij de Barnstee. Leden die niet hadden gefietst of mee waren geweest, konden zich wel opgeven om mee te eten in de Barnstee.

We zaten uiteindelijk met 43 leden aan tafel te genieten van een kop groentensoep, snitsel met jacht- of zigeunersaus, kartoffelsalade en eiersalade, rauwkost en een lekker bakje roomyoghurt met vruchten na. Het eten was dit keer van Slagerij Stanneveld. Het smaakte de mensen goed, alles was zo goed als op.

Het gezamenlijk eten was een gezellige afsluiting van een hele mooie sportieve dag!
Er staan een paar foto's van deze middag in het fotoalbum.

© 2016 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode