Fietstocht 2024

Op 5 september gingen wij met 44 leden op stap voor onze jaarlijkse fietstocht van circa 38 km. Wij troffen het met het uitstekende zomerse weer. Wij vertrokken om 10.30 uur van de Barnstee samen met de huifkar voor wie ook meewilde maar niet in de gelegenheid was om zelf te fietsen. Wij reden eerst in de richting van Barger-Compascuum om daar vanaf het Veenpark het nieuwe fietspad langs de Runde te nemen naar Klazienaveen. Vandaar ging onze tocht verder naar het Griendtsveenpark  bij Erica. Onderweg werd gepauzeerd voor koffie met wat lekkers. In het Griendtsveenpark hadden wij een lunch met thee/koffie en krentenwegge met roomboter. Wij hadden ook gelegenheid om het fraaie park te bezichtigen. Het is welhaast een kleine dierentuin!

Hierna gingen wij weer op weg naar huis aan. Helaas werd één van de fietsers onwel en moest per ambulance worden afgevoerd naar het ziekenhuis. Dat gaf wel een domper op de stemming, maar gelukkig konden wij de dag hierna afsluiten met een gezellig samenzijn in de Barnstee met een drankje en een buffet.

Zie ook de foto-galerij van onze fietstocht.

Mogelijk gemaakt door Webnode