Paasmiddag 2024

De Algemene Ledenvergadering werd redelijk druk bezocht met zo’n 50 leden. In deze vergadering werden de ledenstatus, de financiën, de algemene stand van zaken besproken. Ook hadden we dit jaar weer enkele jubilarissen! Dat waren Klaas Engels (25 jaar lid), Bertus en Lies Fuhler (25 jaar lid) en Cobie Moorman. Cobie was 30 jaar lid van de seniorenclub. De jubilarissen kregen een mooie bos bloemen en een envelop met inhoud. Klaas Engels is helaas op 27 mei jl. overleden, we wensen zijn vrouw Lien veel sterkte!

De paasmiddag die volgde op de ledenvergadering was een gezellige middag geworden. Voor de muziek hadden we Chris Hof geboekt, hij speelde de hele middag leuke muziek op zijn keyboard en saxofoon. Tijdens deze middag was er een verloting met leuke prijsjes. De opbrengst van de verloting komt ten goede van de verenigingskas. Aan het eind van de middag hadden we een koud- en warm buffet van J&R Foodservice, Jan en Ria Bos. Dat liet zich goed smaken. We kregen twee soorten soep, diverse broodjes, kroketten, gekookte eieren, salades... Rond zes uur was de middag voorbij en ging iedereen naar huis.

© 2016 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode