Kerstpakketjes uitgedeeld

24-12-2020 22:27

Het bestuur van de SBO e.o. is vorige week donderdag en vrijdag op pad geweest om alle 140 leden persoonlijk fijne kerstdagen te wensen en een kerstpakketje aan te bieden. Het kerstpakketje bestond uit een lekkere rollade en een heerlijk gekruide verse worst. Dit pakketje was voor de leden gemaakt door slagerij Bert Stanneveld. Het bestuur had in alle tasjes nog een kerstkaart gedaan. Alle leden waren thuis op deze twee dagen, dus we konden alles in één keer bezorgen. De leden vonden het een heel mooi gebaar. Enkele reacties die we in de mail kregen:

Hartelijk dank voor het kerstpakket, het wordt door ons erg op prijs gesteld.
Fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig Nieuwjaar gewenst.

Hartelijk dank voor de mooie kerstverrassing. We zijn er erg blij mee.
We wensen jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2021.

Bij deze wil ik U bedanken voor de twee kerstcadeaus in de vorm van rollades, worsten en de ballpoints die door U vanmorgen persoonlijk aan ons zijn aangereikt. Een wel zeer fijne verrassing die wat licht brengt in deze beperkende en "donkere dagen". Wij zullen ervan genieten. Wij wensen U allemaal fijne kerst, goede jaarwisseling en gaan ervan uit, dat 2021 een minder beperkend jaar wordt dan 2020.

Het bestuur wil hierbij ook Bert en Carolien Stanneveld en hun medewerkers bedanken voor het maken van de 140 kerstpakketjes!