Gezellige middag op 14 oktober

25-09-2021 20:53

In onze nieuwsbrief, die u in augustus in de brievenbus heeft gehad, heeft u kunnen lezen dat we onze activiteiten weer hebben opgepakt met ingang van 1 september jl. Vorig jaar oktober bestond onze vereniging al weer 5 jaar, maar vanwege de lockdown kon dit niet worden gevierd. Daarom gaan we donderdag 14 oktober a.s. vieren dat we inmiddels 6 jaar bestaan. We gaan een gezellige middag organiseren in de Barnstee.

U bent die middag van harte welkom vanaf 13.30 uur. We ontvangen u met een kopje koffie of thee en daarbij natuurlijk iets lekkers. We hebben voor leuk entertainment gezorgd. Verder zorgen we voor lekkere hapjes en krijgt ieder lid drie consumptie-muntjes. Deze middag is voor de leden helemaal gratis, maar u dient zich wel even aan te melden bij Tiny Bos, i.v.m. het bestellen van de hapjes, muntjes etc.
We hopen er een hele leuke middag van te maken, deze middag zal rond 17.00 uur afgelopen zijn. Mensen die zich laten brengen, kunnen rond deze tijd weer gehaald worden.

Vooruitziend op de komende maanden, willen we toch nog even zeggen dat we op 9 december een kerstbingo houden. Dit is ook in de Barnstee, ’s middags om 13.30 uur. Op 16 december is onze kerstmiddag bij Melody. Ook hiervoor is al het een en ander geregeld en u kunt zich hiervoor aanmelden met het opgavestrookje in de nieuwsbrief. Op donderdag 6 januari vieren we het nieuwe jaar met onze jaarlijkse nieuwjaarsvisite.