FASv Personeelswinkel

22-10-2021 22:10

HEERLIJK SHOPPEN VIA DE PERSONEELSVOORDEELWINKEL TEGEN REUSACHTIGE KORTINGEN
Als FASv op bezoek is bij de Personeelsvoordeelwinkel kijkt zij haar ogen uit. De Personeelsvoordeelwinkel heeft namelijk ontzettend veel te bieden. Naast exclusieve kortingen op producten, tickets en uitjes is de Personeelsvoordeelwinkel dé tool om de personeelsvereniging aantrekkelijker te maken voor (nieuwe) leden.

WAT IS DE PERSONEELSVOORDEELWINKEL?
De Personeelsvoordeelwinkel levert een eigen, gesloten webwinkel in de huisstijl van jouw vereniging en dus alleen toegankelijk voor jouw leden. In de webwinkel vind je spectaculaire kortingen op producten van bekende merken. Aansluiten bij de Personeelsvoordeelwinkel is dus iets extra’s en een zeer gewaardeerde manier om de medewerkers namens het bedrijf extra te bedanken voor hun inzet en loyaliteit, zonder dat je hier werk aan hebt.

DE PERSONEELSVOORDEELWINKEL BESTAAT INMIDDELS 12 JAAR!
De Personeelsvoordeelwinkel is een bedrijf met een groot verhaal. Tijdens de rondleiding kwamen wij erachter hoe het er achter de schermen aan toegaat en waarom klanten zo tevreden zijn. Het is niet voor niets dat de Personeelsvoordeelwinkel dit jaar inmiddels 12 jaar bestaat. Ondanks de lockdown afgelopen jaar waarin ze te maken kregen met extreme drukte, kon de achterstand die was opgelopen snel worden ingehaald. Met man en macht werden extra shifts gedraaid en hielp zelfs de directie mee met inpakken!

HOE WERKT HET?
Via een link, QR-Code of met inloggegevens kan men vrijblijvend gebruik maken van het gesloten platform. Indien gewenst ontvang je een nieuwsbrief op het geregistreerde e-mailadres; de nieuwsbrieven worden verzonden in de huisstijl van het bedrijf. Alle bestellingen worden bij de medewerkers thuisbezorgd door PostNL met Track&Trace code.

OM WELKE MERKEN EN PARTNERS GAAT HET?
Het gaat bijvoorbeeld om de samenwerkingspartners PVKPN, Achmea, Belastingdienst, DSM, Engie, PVPost NL én PVAA (ABN Amro). De leden kopen producten van onder andere Diesel, Gaastra, Bosch, AEG en Björn Borg.
Dat is toch gigantisch mooi? En dat allemaal tegen kortingspercentages tot wel 70%.

WAT ZIJN DE KOSTEN?
Aanmelden is gratis! HEERLIJK SHOPPEN BIJ JOUW VERENIGING! En weet je wat ook zo handig is? Je kunt altijd en overal inloggen via de speciale app om ontspannen op zoek te gaan naar leuke kortingen. Er zitten iedere keer wel producten tussen die je nodig hebt.

www.personeelsvoordeelwinkel.nl

Voor inloggegevens moet u toch even mailen aan: secretariaat.sbo@ziggo.nl