Paasmiddag

Donderdag 18 april was er de Algemene Ledenvergadering bij Zalencentrum Melody. Er waren zo’n 75 leden aanwezig. Henk Harkema opende de vergadering en Antje las het verslag voor over het afgelopen jaar. Er waren in 2018 veel activiteiten geweest en ook financiëel staan we er goed voor!

De heer en mevrouw Moorman werden in het zonnetje gezet omdat ze 25 jaar lid zijn van de vereniging. De heer Moorman kreeg een klokje met opdruk en mevrouw Moorman een mooi boeket bloemen.

In de ledenvergadering werd genoemd dat de heer Henk Zwart was gestopt als penningmeester en ledenadministrateur. De meeste leden hadden ook al gehoord of gelezen dat Henk Zwart in maart een Koninklijke Onderscheiding had gekregen voor al zijn vrijwilligerswerk over de afgelopen 25 jaar. Jammer genoeg kon Henk door persoonlijke omstandigheden niet aanwezig zijn bij de jaarvergadering, maar hij kreeg toch een heel groot applaus!

Na de jaarvergadering gingen we beginnen aan de Paasmiddag. Er werd begonnen met koffie en cake. Als entertainment hadden we het duo Feestverlichting geboekt. Het duo, Heddy Berndt en Johnny Wesseling hadden een zangeres meegenomen: Loes.
We hebben de hele middag van hun muziek genoten. Van Hollandse liedjes tot Duitse schlagers en er waren genoeg leden die even de dansvloer op gingen. Er werd nog een paar maal een polonaise gelopen!

In de eerste pauze werden loten verkocht. Alle duizend loten werden verkocht en de opbrengst gaat zoals altijd in de kas van de vereniging. In de tweede pauze werd de verloting gehouden en veel mensen vielen in de prijzen, die door Jannie en Tiny bij elkaar gewinkeld waren.

Aan het eind van de middag werd er begonnen aan het paas/broodbuffet. Eerst kreeg men een kop soep (groente- of mosterdsoep) met een hompje brood en kruidenboter. Daarna was er brood, salade, eieren en kroketten.

Tegen half zeven waren alle leden zo’n beetje naar huis en konden we terugkijken op een hele mooie, gezellige middag.

Foto gebruikt onder Creative Commons van MaxAndronicus  © 2016 Alle rechten voorbehouden.