Kerstmiddag

Op donderdag 19 december was er een kerstmiddag georganiseerd bij Zalencentrum Melody. Er waren ruim 70 leden aanwezig. Ook was er weer livemuziek aanwezig en wel Johnny, Heddy en Loes… To Remember. Zij hadden met de paasmiddag vorig jaar ook voor ons gespeeld en dat was goed bevallen.

I

n de eerste pauze werden er loten verkocht, in de tweede pauze was de trekking van de verloting. Deze keer waren er weer mooie prijzen te winnen. De hoofdprijs was een tas vol boodschappen van de Coop uit Nieuw-Dordrecht. Ook de plaatselijke middenstand hadden prijzen voor de verloting beschikbaar gesteld in de vorm van waardebonnen. Deze waren van Bert Stanneveld, Zalencentrum Melody en de Spar. Onze hartelijke dank hiervoor.

Om half vijf stopte de muziek ermee en tegen vijf uur was het stamppottenbuffet klaar. We hebben hiervan lekker gegeten en iedereen ging rond zes uur voldaan naar huis.

Dit was één van onze gezelligste middagen van het jaar. Bent u nog geen lid van onze seniorenvereniging? Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen met het secretariaat. Per mail kan dat naar secretariaat.sbo@ziggo.nl of per telefoon 0591-853359.