Kerstmiddag

De kerstmiddag voor onze leden was op 20 december en was zeer geslaagd. Er waren zo’n 80 leden aanwezig en het was heel gezellig in de zaal bij Melody. Er was live muziek. Eerder waren het de Vier Neven, nu zijn dat na een wisseling van enkele bandleden, de Baco’s. We begonnen de middag met koffie en thee met een kerstkransje erbij. De middag werd muzikaal begonnen met samenzang: Komt allen tezamen… Daarna speelde de band kerstliedjes, maar ook jaren 70 en 80 muziek. Zoals van de Cats, van George Baker, maar ook Duitstalige liedjes.

In de eerste pauze werden lootjes verkocht voor de verloting. In de tweede pauze was de trekking. Er waren door de lokale middenstanders mooie prijzen meegegeven. Zo was er van Gringhuis een rollade en een verse worst, van de Spar en van Melody waardebonnen en van slagerij Bert Stanneveld vleespakketten, zoals speklappen, karbonades, rollades, droge en verse worsten. Zelfs van COOP-supermarkt van der Weide in Nieuw Dordrecht kregen we een boodschappentas vol. Van de Barnstee kregen we een fles berenburg en van de Serre ook flessen drank. Dank aan alle middenstanders die de prijzen beschikbaar hebben gesteld.

Tegen half vijf stopte de band ermee. We hebben allemaal genoten van hun mooie muziek. Er werd vanmiddag ook nog gedanst.
Antje Nijp werd door Tiny Bos op het podium geroepen en kreeg een mooi kerststukje aangeboden voor het vele werk dat ze voor de vereniging doet. Dit werd zeer gewaardeerd door Antje.
Een half uurtje later gingen we beginnen aan het stamppottenbuffet. Dat was echt heerlijk. Onze welgemeende complimenten aan de mensen van Melody.

De bediening en het eten was perfect! Tegen zeven uur was de zaal leeg en kon ook het bestuur naar huis.

Foto gebruikt onder Creative Commons van MaxAndronicus  © 2016 Alle rechten voorbehouden.